torsdag den 22. april 2010

Jeg er her stadig

Kom lige i tanke om at det godt nok er længe siden at jeg har fået skrevet noget, men jeg har simpelthen ikke haft hverken tid eller overskud (det er nok mest overskuddet det har knebet med). For Alfred har været syg igen og igen. Han har haft lungebetændelse 2 gange i løbet af godt en måned, så nu har lægen konstateret at han har astmatisk bronkitis.

Heldigvis er han nu ved at være ovenpå, men han nåede da også at få mig smittet, så både farmor og mormor måtte i gang med at passe os. Min mor kom endda helt fra yndlingsøen, for det er altså bedst med ens egen mor når man er syg og kaster op. Farmand var ikke til megen hjælp, for han rejste til England den dag Alfred fik konstateret lungebetændelse. Han blev også væk lidt længere end beregnet, for der kom lige lidt aske i vejen for flyveturen hjem. Så han fik set lidt mere af europa end han havde regnet med;-)

Nu er hverdagen ved at være normal igen, så jeg passer børn på livet løs. Jeg burde også skrive nogle jobansøgninger, men jeg orker ikke rigtigt. Keg bliver dog nødt til det, for Alfred skal starte i vuggestue 1. august og så ville det jo være dejligt med et job, så jeg slipper for a-kasse og jobcenter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar