onsdag den 24. februar 2010

TRÆÆÆÆÆÆÆT!!!!

Alfred har sovet usandsynligt dårligt i nat, hvilket medførte at jeg kun kunne lægge mig rigtigt til at sove kl 2 i nat. Og så vågner han som sædvanlig hver anden time resten af natten indtil han vågnede rigtigt kl 7.20.

Det første jeg så sagde til min mand i morges var hvorfor han ikke havde givet Alfred det tøj på jeg havde lagt frem aftenen før og om han ikke synes det var dumt at tage sin eneste skjorte uden huller i på på arbejde når nu han bare skulle i laboratoriet hele dagen. Se det er bare en rigtig god start på dagen... eller ikke! Jeg fik heldigvis sagt pænt undskyld inden han tog på arbejde.

Det er bare ikke fair at man bliver så sur og utaknemlig når man mangler søvn. I stedet burde jeg jo være glad for at Alfreds far tager ham hver morgen så jeg kan få en halv til en hel time alene i sengen. Og grunden til at Alfred sover dårligt er at han hoster det meste af natten, så det er ikke engang fordi det bare er en dårlig vane at han vågner. Men jeg håber snart det bliver bedre med Alfreds nattesøvn!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar